__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"a7e5a":{"name":"Main Accent","parent":-1},"44cff":{"name":"Main Accent Transparent","parent":"a7e5a","lock":{"saturation":0,"lightness":1}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"a7e5a":{"val":"rgb(55, 179, 233)","hsl":{"h":198,"s":0.8,"l":0.56,"a":1}},"44cff":{"val":"rgba(55, 180, 233, 0.25)","hsl_parent_dependency":{"h":197,"s":0.8,"l":0.56,"a":0.25}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"a7e5a":{"val":"rgb(55, 179, 233)","hsl":{"h":198,"s":0.8,"l":0.56,"a":1}},"44cff":{"val":"rgba(55, 180, 233, 0.25)","hsl_parent_dependency":{"h":197,"s":0.8,"l":0.56,"a":0.25}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Email, chat, telefon & SoMe

Vi understøtter alle kommunikationskanaler - vi kalder det omnichannel.

Email, chat, telefon og SoMe

Dine kunder kontakter dig på alle måder. De fleste foretrækker dog telefonen. E-mailen er den næst mest anvendte form. Herefter kommer chat og kommunikation via de sociale medier. 

For at kunne give dine kunder den bedste kundeservice er du nødt til at åbne op for alle kanaler samtidigt.

Telefon og chat kræver omgående svar, mens e-mail og de sociale medier godt kan vente lidt inden du svarer. Vi ser ofte, at en underbemandet kundeservice tager telefonen, men ”glemmer” de andre kanaler.  En back-log af ubesvarede e-mails er udtryk for at et kæmpe potentialespild. Enten i form at salg, der ikke bliver registreret eller kundeservicehenvendelser, der behøver opmærksomhed så du kan fastholde den gode kundedialog. 

Alle henvendelser til din virksomhed via vores kundeserviceløsning behandler vi på sammen måde. Vi skelner ikke mellem kanalerne – faktisk ser vi dem som et. Det kalder vi omnichannelkommunikation. Konkret betyder det, at vi fx møder dine kunder på en kanal og måske fortsætter dialogen på en anden. Du kender det sikkert allerede fra din hverdag, hvor du dagligt kommunikerer med dine kunder eller venner via flere forskellige kanaler: telefonen, chat, messenger, snapchat, Twitter, mail eller beskeder. Den form for privat kommunikation bruger dine kunder også, når de handler og henvender sig til kundeservice.

"Vores mål er at give dine kunder en service, der er bedre end forventet, og passe så godt på dem, at de vender tilbage til dig."

Bjarke Andersen, CEO Connexio

Bliv ringet op
og hør, hvordan du kan drage fordel af vores erfaring