januar 14

Med Capturi lytter vi til samtalerne

  • Estimeret læsetid:  minutter

En god dialog med kunderne er altafgørende. Derfor har Connexio indgået et samarbejde med Capturi, der har udviklet en fantastisk service, som ”lytter” til alle de samtaler, der bliver ført med dine kunder.

Det lyder som science fiction – men den er god nok! Når kunden har accepteret, at vi lytter med, så analyseres samtalerne,og de vigtigste pointer registreres i en database. Dag for dag indsamler disse informationer – som giver både indsigt i og overblik over, hvilke emner, der interesserer dine kunder.

  • Vi bruger den viden til at forbedre kundeoplevelsen for dine kunder.
  • Du får indsigt i de pitt falls, der opstår i samhandlen med dine kunder.

Derudover er det også en sikkerhed for både dig og os, da de data vi indsamler analyseres for at få indsigt i, hvordan kundeserviceopgaven løses optimalt i forhold til det aftalte. På den måde mødes dine kunder altid med en kundeoplevelse, der er afstemt med dig, og står på best practice.

Capturi softwaren er også første skridt mod en mere automatiseret kundeservicedialog, som føres af såkaldte bots. Bots er digitale ro-BOT-ter, der afvikler samtalerne med dine kunder via chat og mail. For at forbedre den oplevelse, er det nødvendigt, at vi kan oversætte samtalen til 0 og 1 taller – og det er præcist det Capturis software gør.

At lytte til samtalerne sammen med Capturi er derfor et godt sted at starte, når rejsen går mod en mere automatiseret og omkostningseffektiv kundeservice.

Løsningen kan købes som et abonnement. Den koster 1000 kr. ex moms pr måned.


Lignende artikler

Afgørende at tilpasse sig virksomhedens DNA

Fuld transparens, godt forarbejde og slip tøjlerne