Professionel outsourcing af kundeservice

Hvorfor outsource kundeservice?

Virksomheder bruger i gennemsnit 5 gange flere ressourcer, på at anskaffe en ny kunde fremfor at fastholde en eksisterende. Desuden siger halvdelen af kunder at de vil skifte udbyder efter blot en enkelt dårlig oplevelse. 

Sker der en fejl, eksempelvis en forsinket levering, en fejlleverance eller noget helt tredje, bliver kundeforholdet sat på prøve. Den service du leverer efterfølgende er derfor afgørende for, om den negative oplevelse vendes og du ender med en glad, loyal kunde - eller om den eskaleres og kunden lægger sine fremtidige ordre ved en konkurrent. For at skabe den gode kundeoplevelse skal du være tilgængelig hurtigt og gennem de rigtige kanaler. Lange telefonkøer dur ikke, ligeså vel som kun at være tilstede på mail hvis dine kunder foretrækker en facebook chat. Det er derudover vigtigt med venlige agenter, der sætter sig ind i kundens problem og udviser forståelse og empati. I en travl arbejdsdag med mange opgaver, kan det være svært at finde tid og overskud til at servicere sine kunder på deres præmisser. Det er her, outsourcing af kundeservice giver mening. Vi bruger vores ekspertviden til at skabe de gode kundeoplevelser, imens du fokusere på din kerneforretning.

Hvordan kan outsourcing af kundeservice hjælpe?

  • Jeres kunder får hurtigere svar
  • Du sparer på ansættelses- og oplæringsomkostninger
  • Du bliver repræsenteret af eksperter på området
  • Skru nemt op og ned for serviceniveau afhængig af sæson og behov
  • Hjælp til opsætning af chatbot og FAQ
  • 24/7 åbningstid

Vores kundeservicekoncept

Hos Connexio har vi fokus på at levere en kundeoplevelse udover det sædvanlige, samtidigt med at i beholder følingen med jeres kunder. 

Den gode kundeoplevelse skaber vi gennem lave responstider og kompetenceudvikling af medarbejdere. For at sikre at dine kunder får den bedste service bruger vi speech analytics til at løbende at uddanne vores medarbejdere, det kan du læse mere om her.
Vores løsning er fleksibel og tilpasset dit behov og kan derfor skrues sammen på mange måder, nedenfor ses eksempler på hvordan vi hyppigt hjælper vores kunder.


  • Hjælp til kundeservice når telefonkø overstiger 10 minutter
  • Hjælp til kundeservice Oktober, November, December, Januar
  • Betal kun for den tid vi bruger med dine kunder
  • Døgnåben service 24/7/365
  • Fuld håndtering af kundeservice, afregnet pr minut


Føling med jeres kunder betyder at vi opsamler viden om jeres kunders henvendelser, som i kan bruge til at drive forretningsbeslutninger. Det kan eksempelvis være hvilke produkter/processer der skaber flest kundehenvendelser, inputs dine kunder har til virksomheden eller hvordan vi besvare henvendelser. Udover at levere dataen til dig i realtime, bruger vi den også internt til at blive klogere på hvordan vi bedst repræsentere din virksomhed og på sigt skaber den bedst mulige kundeoplevelse.


Viden om kundeservice

Bliv opdateret på kundeservice.