december 29

Ingen kundeservice er god kundeservice!

  • Estimeret læsetid:  minutter

Så provokerende kan det vel siges? Men formålet med vores fælles arbejde er faktisk at bringe antallet af henvendelser til kundeservice ned. Det skal ikke ske ved at lukke for kundeservice, men ved at lukke op for selfservice.

Jo mere information og vejledning dine kunder selv kan finde på nettet – jo billigere bliver det for dig at servicere dem, og jo mere tilfredse bliver dine kunder, da de også sparer tid.

Effektiv selfservice handler om at få struktureret data og om at få dem vist på den rigtige måde. Det hjælper vi med. Som det første behandler vi alle henvendelser manuelt via telefonen, mail eller chat. Vi noterer alle spørgsmål og svar ned i en vidensdatabase, som vi sammen gennemgår. Når vi er helt sikre på, at alle informationer er korrekte, publicerer vi det i en Q&A på jeres site. En Q&A som vi sørger for at opdatere løbende.

Henvender kunderne sig alligevel, kan vi hurtigt henvise til et specifikt svar i Q&A’en, hvilket nedbringer average handling time. Eftersom vi afregner per sekund, vil det være billigere for dig.

 

 


Lignende artikler

Bliv opdateret på kundeservice.