__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"a7e5a":{"name":"Main Accent","parent":-1},"44cff":{"name":"Main Accent Transparent","parent":"a7e5a","lock":{"saturation":0,"lightness":1}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"a7e5a":{"val":"rgb(55, 179, 233)","hsl":{"h":198,"s":0.8,"l":0.56,"a":1}},"44cff":{"val":"rgba(55, 180, 233, 0.25)","hsl_parent_dependency":{"h":197,"s":0.8,"l":0.56,"a":0.25}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"a7e5a":{"val":"rgb(55, 179, 233)","hsl":{"h":198,"s":0.8,"l":0.56,"a":1}},"44cff":{"val":"rgba(55, 180, 233, 0.25)","hsl_parent_dependency":{"h":197,"s":0.8,"l":0.56,"a":0.25}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Vidensdatabase om dine kunders behov og ønsker

Lad os nu bare være ærlige. Mange virksomheder er ”bange” for at outscource deres kundeservice fordi de frygter at de mister kontakten til deres kunder. Ofte føler man. at kundeserviceopkald giver indsigt i, hvordan det går med forretningen. Hvis der er noget galt med produkterne eller distributionen så får man det jo straks at vide, når kunderne ringer ind og klager. 

Mange virksomhedsejere ser det som hjerteblod – og det er det! Derfor opretter og vedligeholder vi en vidensdatabase for alle vores kunder. Efter enhver henvendelse noterer vi, hvad samtalen har handlet om. Du får adgang til disse informationer og kan så i ro og mag studerer de tendenser, der er. Sker der noget pludseligt ringer vi naturligvis til dig med det samme og oplyser, hvad der er galt, så du kan rette op. Vi er fælles om at sikre, at kunderne får den bedste oplevelse!

Data opdateres i realtid så du er altid live-opdateret. Hvis du ønsker et dashboard - der hele tiden viser, hvad, der sker - laver vi et til dig. 

"Vores mål er at give dine kunder en service, der er bedre end forventet, og passe så godt på dem, at de vender tilbage til dig."

Bjarke Andersen, CEO Connexio

Bliv ringet op
og hør, hvordan du kan drage fordel af vores erfaring