Indsigter og trends til at inspirere dine kundeoplevelsesstrategier i 2024

7 måneder ago
Admin

Indsigter og trends til at inspirere dine kundeoplevelses-strategier i 2024 2024 forventes at være et afgørende år, hvor brands må…

Fuld transparens, godt forarbejde og slip tøjlerne

12 måneder ago

Fuld transparens, godt forarbejde og slip tøjlerne Onlinesupermarkedet Osumas samarbejde med Connexio har givet både besparelser og rum til større…

Afgørende at tilpasse sig virksomhedens DNA

12 måneder ago

Afgørende at tilpasse sig virksomhedens DNA Kundeservice på andres vegne kræver forståelse for den virksomhed, hvis kunder du er i…

Moderne kundeservice – mennesker eller automatisering?

12 måneder ago

Moderne kundeservice - mennesker eller automatisering? Efter deltagelse på to af årets vigtigste messer står det klart, at branchen står…

Det afgørende er at være tæt på kunderne

12 måneder ago

Det afgørende er at være tæt på kunderne Da Fresh.land besluttede at finde en samarbejdspartner til deres voksende behov for…

Den personlige service går online

12 måneder ago

Den personlige service går online Virksomheder som formår at løfte god service og personlig betjening ind på deres website, får…

Tendenser i optimering af kundeservice

12 måneder ago

Tendenser i optimering af kundeservice Der er et mønster i den måde virksomheder kan optimere deres kundeservice på – både…

Deleøkonomi kan frigive ressourcer til vækst

12 måneder ago

Deleøkonomi kan frigive ressourcer til vækst Principperne bag delebiler og privat udlejning af boliger kan med fordel oversættes til erhvervslivet…

Skab værdi med systematisk viden om dine kunder

12 måneder ago

Skab værdi med systematisk viden om dine kunder Kundeservice er en branche, hvor kunstig intelligens i stigende grad vinder indpas.…

Husk at sige tak til dine kunder når de forlader dig

12 måneder ago

Husk at sige tak til dine kunder når de forlader dig I kundeservice er fokus typisk på at servicere nye…