FAQ Kunder

Ofte stillede spørgsmål af kunder

Ved outsourcing af kundeservice får I en samarbejdspartner, som hjælper med at besvare jeres kunders henvendelser hurtigt, effektivt og professionelt. Vi bygger et spejlbillede af jeres IT-setup og så viderestillere I typisk kald og/eller e-mails til vores system. På den måde kan jeres kunder ikke mærke forskel på, om de taler med jeres eller vores dygtige medarbejdere.
Vores agenter er alle generalister, som håndterer simple spørgsmål som ikke kræver lang erfaring, og I kan vælge, om vi skal udføre opgaver som I også selv udfører internt, eller helt andre opgaver som frigiver tid hos jeres eksisterende medarbejdere.

Vi kan håndtere henvendelser på dansk, norsk, svensk og engelsk. Derudover har vi gode muligheder for at rekruttere andre nationaliteter efter behov, da vi er beliggende i solrige Malaga.

Dansk kundeservice: mandag til fredag fra 08.00 til 20.00 og lørdag fra 09.00 til 15.00.
Svensk og norsk kundeservice: mandag til torsdag fra 09.00 til 17.30 og fredag fra 09.00 til 16.30.
Derudover holder vi typisk åbent på danske helligdage, som ikke også er spanske helligdage, og hvis vores nuværende åbningstider ikke matcher jeres behov, kan vi med kort varsel tilrette vores nuværende setup.

Vi kan tilbyde hjælp til pasning af telefon, mail og chat, som er de klassiske kundeservicekanaler. Derudover passer vi også Instagram og Facebook for mange af vores kunder, hvor vi besvarer opslag og story’s. Derudover besvarer vi anmeldelser som gør, at jeres samlede score stiger eller forbliver høj på vigtige medier som Trustpilot og Google Reviews.

Når I indgår et samarbejde med os, betaler I for at blive fri for en hel masse planlægning og bekymringer. I skal ikke tænke på ferie, op- og nedskalering af bemanding afhængig af volumen, spildtid hos egne medarbejdere hvis ikke der er noget at lave og kort- og langvarende sygdom.  
Vi stiller professionelle agenter til rådighed, som har modtaget den nødvendige undervisning, og det er vores ansvar at levere de nøgletal som I ønsker.

For mange er det angstprovokerende at give kundekontakten til en helt fremmede partner, men vi er vant til, at give professionel og behagelig kundeservice. Derudover findes der en anden stor fordel ved at bruge en professionel partner.
Vi er nemlig specialister i at rapportere KPIer og give jer indsigt i, hvad jeres kunder henvender sig om – og hvorfor. På baggrund af den indsigt – og vores brede erfaring fra vores andre kunder – giver vi jer således anbefalinger til hvordan I bedst optimerer jeres kundeservice samt kundeoplevelsen hos jeres kunder.

Prisen afhænger af volumen, men som udgangspunkt betaler I kun for den tid hvor vi taler med jeres kunder. Kontakt os for at finde ud af mere om, hvilken løsning der er bedst for jer.

Vi bruger som udgangspunkt vores egen omnichannel platform til håndtering af henvendelser, samt adgang til kunderne systemer. Her har vi stor erfaring med at arbejde i systemer som Zendesk, DropBoy, WooCommerce, Office, FocalScope, Shopfiy, WordPress, Dandomain og mange flere.

Helt basalt har vi brug for adgang til jeres system og træning i jeres produkt. Det er sjældent kompliceret eller så tidskrævende som mange tror. Kontakt os for at få en uforpligtende projektplan for opstart.

Vores agenter er trænet i at repræsentere forskellige brands, og ved hjælp af vores professionelle funktionalitet, sikrer vi at vores agenter håndterer dine kunders forespørgsler korrekt og professionelt. Helt konkret betyder det, at vi bruger et unikt program til at gemme de svar vi skal give til jeres kunder, og på den måde bliver vi løbende mere og mere selvstændige.

Selvom Connexio er lokaliseret i Malaga og derfor følger den spanske overenskomst og betaler spansk løn og skat, så er vi alle sammen skandinaviske med en skandinavisk mentalitet. Moderne teknologi gør, at man ikke kan mærke forskel på om vi sidder i Aalborg, Odense, København eller Malaga, og vores agenter er ikke mindre imødekommende, professionelle og ambitiøse bare fordi solen skinner udenfor – tværtimod.

.