Lad os nu bare være ærlige. Mange virksomheder er bekymrede for at outscource deres kundeservice, fordi de frygter, at de mister kontakten til deres kunder. Ofte føler man, at kundeserviceopkald giver indsigt i, hvordan det går med forretningen. Hvis der er noget galt med produkterne eller distributionen så får man det jo straks at vide, når kunderne ringer ind og klager.
Mange virksomhedsejere ser det som hjerteblod – og det er det! Derfor opretter og vedligeholder vi en vidensdatabasefor alle vores kunder. Efter enhver henvendelse noterer vi, hvad samtalen har handlet om, og du får adgang til disse informationer, så du i ro og mag kan studere de tendenser, der er. Sker der noget pludseligt ringer vi naturligvis til dig med det samme og oplyser, hvad der er galt, så du kan tage affære. Vi er fælles om at sikre, at kunderne får den bedste oplevelse.
Data opdateres i realtid så du er altid live-opdateret, og hvis du ønsker et dashboard – der hele tiden viser, hvad der sker – laver vi et til dig.
Vi anbefaler, at du anvender løsningen til at muliggøre self-service på din hjemmeside til dine kunder baseret på vores registreringer af svar på de mest hyppige spørgsmål i kundeservice. Det mindsker omkostningen til håndtering af simple spørgsmål, og fokuserer dit kundeservicebudget på de mest værdiskabende aktiviteter.